Friday, October 3, 2008


aku tau aku x sempurna...
sebab itu diciptakan engkau untuk menyempurnakan hidup aku...
cahaya yg kau bawa cukup untuk menerangi seluruh hidup aku dr hujung kehujung
semua yang kita lalui tidak ada tandingan nya didunia ini,aku amat bersyukur dikurniakan seorang insan yang serba boleh...
dialah kepala
dialah jantung
dialah hati
dialah tangan
dialah kaki
dia lah kulit
dialah nyawa untuk aku...

yang mengerakkan seluruh nadi kehidupan aku
yang melancarkan perjalanan darah aku
dia umpama dadah yg memberi kesenangan hati
memberi gelak ketawa
dan memberikan segala yg indah dunia ini...

selamanya takkan terlawan oleh insan lain yang cuba meruntuhkan istana yg terbina selama ini...
selamanya juga akau akan terus mencintai kau...
selamanya jugalah aku akan terus mengabdikan seluruh hidup aku untuk kau...
HYREE & SUZIERA selamanya...

2 comments:

RemyLC said...

jiwangnyer...
huhu, penampo kang...

mama izz + sarip orbit said...

tak sangka lak heri ni jiwang..haha