Tuesday, January 12, 2010

Fantasi dan Realiti


betul la kata org...
if u want people to hear ur voice...
or see u..
u hav to be SOMEONE
come on..kenape xde bende yg equal dalam hidup ni?
semua nak kita perbodohkan diri sendiri
menjual diri sendiri...
baru suara kita laku dalam komuniti masyarakat
misalan anak sipolan..kene rogol...
baru la org nampak atau perasan kewujudan dia...
kalau x sebelum ni...
pegi mane2..setiap hari org akan tanya...
"kau ni anak sape?" dan soalan2 introduksi yg tanak kita jawab hari2
mcm tu jugak la yg aku alami..
tapi..aku bukan la kene rogol,sial!!!
sebelum ni...
pegi mane2..
mmg mampos la org nak pandang aku..
layan aku pon mcm aku ni x bape penting je
butir perkataan dr mulut aku x pernah laku pon
sekarang...
bile aku da bergelar SOMEONE(mungkin sbb kerja aku kot)
nampak je muka aku...xpayah aku yg angkat kepala dulu..
dari jauh org da jerit..
come on..muak la ngan semua ni...
thanx to kawan2 aku yg dr dulu sampai skarang..
xpernah pon berubah mcm mane diorang layan aku dulu ngan skang...



No comments: