Monday, February 21, 2011

kredit...

everyday I've been wondering...
kenapa agaknya...dari dulu aku xmulakan hidup mcm sekarang...
hanyut...hanyut xsudah-sudah dengan perkara yang yela..xsemua orang dapat rasa...
sekarang baru nak mula...haih..
menyesal..
orang lain da lama berjaya..
aku?baru nak terkial2...

dari 1st day aku rasa aku sangat bodoh..
aku start recall balik perkara2 yang aku rasa sangat bodoh...
terlampau ikut sangat...terlampau kawan sangat..terlampau yakin sangat
and now..?it all end up dengan satu permulaan yang memeritkan...thanx la kat future wife aku...
hahaha..nak kawin la sial!!!xsabo nak ade anak..
aku terima kasih sangat2 kat bos aku..bg aku peluang..
kat family aku..
sbb banyak sabar ngan aku...(sorrry mum..im going to have a mohawk again..)
kat kawan2 aku...pun yang masih lagi nak lepak ngan aku walaupon aku tau...mulut aku longkang...korang rasa mcm sial je bila aku bukak mulut...
kat ex-manager GSM..Mai,poosart...sampai skang aku still rasa bersalah korang diperlakukan begitu...
hmm..
thats all...



No comments: