Wednesday, June 1, 2011

FUCK! FUCK! FUCK!!!!!!!


gilebabi tertekan aku sebulan dua nih...mula2 bos aku time aku keje jual unifi...nak potong gaji dengan amaun yang agak banyak...and he finally really did it...fuck him...

and then..i got a new job...preety excited bout it...sumpah...mmg excited...
and then...after a few days..it became worse..my bos..was totally a DICKtator...u cant even say a word to protect ur self...day goes by..im getting sick of it...and then...i make my desicion to get out of the "hell"...keje dua minggu..burn mcm tu je...agak sial aku kebelakangan ni....
mak aku pulak...x habis2 memekak...ntah ape sial da melekat kat aku ni ha...aku pon tatau...

sekarang...tatau la..ape nak jadi da...carik keje baru la nampaknya...nak memekak..memekak la...i dont give a fuck!!!kalau memekak tu..membantu xpe..ni memburukkan keadaan...penah nak tanya ape masalah aku?
xde bai!!...x habis2 memekak...banding anak org tu..anak org ni...pegi mampos la sama anak org lain...pegi je la amik dia jadi anak...kalau rasa aku ni sampah sangat...

No comments: