Sunday, July 10, 2011

ape langkah seterusnya?

ok...dua tiga hari ni..aku banyak berfikir...ape yang silap dalam hidup aku ni sampai perjalanan hidup aku ni macam sial belaka...

hari ini isnin 11 july 2011(jam 1.44am)..aku bertekad...taknak pandang belakang lagi...aku nak mulakan rutin hidup baru...sebab...aku rasa..kehidupan aku yang sebelum ni banyak di ulit mimpi...aku nak jadi orang normal...aku nak kerja...aku nak kawin...aku nak hidup senang..xpayah kaya..tapi...kalau aku inginkan sesuatu...aku boleh dapatkan tanpa risau

sekarang ni...aku cuma nak hidup yang sempurna..serba bertenang.cukup la dengan yang lepas-lepas...main ngan band yang konon bagus...tapi...bila tgk diri sendiri...xsetimpal dengah nama...cukup la..aku cuma nak bekerja...cuma nak bermuzik...yess...aku da xboleh lari dari muzik...macam mane pon aku start hari ni...muzik akan jalan seiring...aku dah xboleh nak tinggalkan...aku nak bekerja...supaya aku boleh melangkah ke alam yang seterusnya iaitu kawin...and..at the same time...aku takkan tinggalkan muzik...bg aku..bende tu pon salah satu cara nak dapat duit..tu kebolehan aku...

bila tgk salah sorang lineup band aku...kadang aku kesian..sedar la...ape yang kau lalu ni jalan yang salah...but aku x kata aku ni betul..tapi sekurang2nya..aku sedar...can u imagine...umur 25 tapi xde apape...pegi dating pon nak kene menyusahkan orang..kesian aku kat awek kau weh..she deserve someone yg better dari kau...dari dia stuck ngan kau...
tu yg aku tanak jadi kat diri aku...cukup2 la...nasib baik ade org kat sebelah aku selalu tegur aku...kadang aku boleh ikut..kadang aku xboleh..tu normal...aku bukan jenis manusia lurus...
at least..i can be as flexible as i can...aku nak berubah...dan ini bukan main-main...

Ya Allah,engkau tetapkan la pendirian ku..amin...

No comments: