Saturday, June 7, 2014

Kini dah bertiga

Banyak yang beza dari fasa ke fasa kehidupan kita sebagai srorang manusia. Ada fasa yang kita rasa tak perlu fikir masalah, ada fasa yang kita rasa masalah orang juga masalah kita yang kita kena fikir macam mana nak atasi, ada fasa bila mana kadang-kadang kita bila dah malas sangat kita terus fikir, "pegi mampos la, malas aku nak fikir".

Macam aku sekarang, dah sampai fasa dimana aku kene jugak fikir pasal semua benda. Tak lain, cuma nak pastikan segalanya lancar sampai hari kiamat. Kalau dulu semua keputusan yang kita ambil apape pun yang datang kita hadap sendiri, kita tanggung sendiri. Tapi sekarang sebelum buat apa-apa keputusan yang besar, perlu jugak nak fikir lagi kepala-kepala yang tengah bertenggek atas bahu kita. Supaya esok-esok takde la datang mudarat yang memudaratkan.

Jadi, bottom line dia senang je...buat sebarang keputusan pakai akal, bukan kepala lutut.

P/s : saya kini bertiga....(setakat ini laa...)

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share foto-foto baju, kain dan accessories, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)